JEATRIBUTARIO. Conferencia: O instrumento multilateral do Proxecto BEPS e o Dereito dá UE

No marco do Módulo Jean Monnet sobre “A cooperación entre Administracións tributarias na contorna dixital da Unión Europea” (JEATRIB), celebrarase a próxima xornada titulada “O instrumento multilateral do Proxecto BEPS e ou Dereito dá UE”. O acto contará coa presentación e moderación da profesora doutora Ana María Pita Grandal, catedrática de Dereito Financeiro e Tributario da Universidade de Vigo. Baixo a coordinación do profesor doutor Luís Miguel Muleiro Parada, profesor titular da mesma área, a conferencia terá lugar o próximo 22 de xuño ás 18:00 horas no Campus Remoto da Universidade de Vigo.

Xa está disponible a inscrición previa gratuíta para todas aquelas persoas interesadas en afondar na relación entre o Proxecto BEPS e o Dereito da Unión Europea, abordando temas de gran relevancia no ámbito financeiro e tributario. Esta xornada é unha oportunidade única para actualizarse nos avances e desafíos na cooperación entre Administracións tributarias na contorna dixital da Unión Europea, así como para o intercambio de coñecementos e experiencias entre expertos e profesionais do sector.

Farase entrega dun certificado de asistencia ao finalizar satisfactoriamente a formación.

Conferencia — O instrumento multilateral do Proxecto BEPS e ou Dereito dá UE